2013. január 25., péntek

Súlykontroll eredmények

Herbalife termékek fogyasztásával elérte az ideális testsúlyát. 
A kép önmagáért beszél!

„Izmosodtam és elértem célsúlyomat!
Berentés Zoltá
Berentés Zoltán elégedetlen volt külsejével – izmos testalkatra vágyott. Most végre elérte célsúlyát és büszkén mutatja meg izmait!


„Szerettem volna megszabadulni csontsovány alakomtól…”
1996-ban egy nap úgy döntöttem, hogy alapos alakformáló tréningbe kezdek. Elkezdtem heti 3 alkalommal kondi teremben edzeni és mellette egyszer úszni. Szerettem volna megszabadulni csontsovány alakomtól, így különféle étrend-kiegészítőket is kipróbáltam - viszont az 55kg-os súlyom csak nem változott.

„Egy újságban találtam egy hirdetést…”
Egy újságban találtam egy hirdetést, és ezen keresztül megismerkedtem későbbi szponzorommal, aki felajánlotta a termékeket kipróbálásra. Meglepődve tapasztaltam, hogy rövid idő alatt 18 kg-ot híztam, pontosabban izmosodtam - azáltal, hogy eddigi étrendemet kiegészítettem a Formula 1 shake-kel. Mindemellett használtam a Rost Tablettát is és továbbra is jártam az edzőterembe.

„A testi változások mellett energiaszintem is megemelkedett.”
A Formula 1 Tápláló Shake Italpor kiváló megoldás a testsúly növelésére, hiszen a shake-kel kiegészíthető a napi étrend; az így bevitt extra kalória, tápanyagok és vitaminok pozitívan befolyásolják a testmozgás eredményességét. Nagyon elégedett voltam az eredménnyel; 73 kg-ra izmosodtam, mellkasom és karom átmérője megnőtt. A testi változások mellett energiaszintem is megemelkedett.

„Végeredményben 33 kiló izmot „szedtem fel!”
A program sikerein felbuzdulva kipróbáltam a többi Herbalife terméket is, és az ismerőseim elkezdtek érdeklődni a termékek iránt – így a Herbalife ÜzletiLehetőségbe is belekóstoltam és másokon is tudtam segíteni a testformálásban. Rövid idő alatt elértem a jelenlegi 88 kg-os álmot! Végeredményben 33 kiló izmot „szedtem fel!


 "Az eredmény egyénenként változó lehet."


Kérem keressen meg és rendeljen a termékek közül:  
 
Független Herbalife Tag:
Bodorné Judit

E-mail:  juditbodorne@gmail.com  vagy  +36-70-201-3318

Nincsenek megjegyzések: